رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از بررسی شکایات دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی چهار شنبه ۳ بهمن‌ماه در جلسه بررسی شکایات دفاتر خدمات مسافرتی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در استان کرمانشاه گفت: به وجود آمدن انجمن گردشگری در کنار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه برای نظارت بیشتر بر دفاتر خدمات مسافرتی بود و این دفاتر باید در طول سال بر عملکرد و فعال بودن این دفاتر نظارت کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت در کرمانشاه صحبت‌هایی انجام شده و در اقلیم کردستان عراق هم ارتباطاتی برای تبلیغات و جذب توریست در زمینه پزشکی زمینه را فراهم کردیم و اکنون دیگر نوبت به حوزه درمان رسیده تا در اقلیم تبلیغات خود را انجام دهد.

او با تاکید بر اهمیت حمایت از صنعت گردشگری، تصریح کرد: تسهیلات دفتر خدمات مسافرتی برای حمایت از توسعه گردشگری است که این تسهیلات به منظور بهبود خدمات گردشگری و تسهیل سفرها ارائه می‌شود و شامل وام‌هایی با نرخ‌بهره پایین و شرایط خاص است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: دفاتر می‌توانند از این تسهیلات برای بهبود زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مسافران استفاده کنند.

 با توجه به نظارت مشترک انجمن گردشگری و معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، اشکالات چند دفتر خدمات مسافرتی به آنها اعلام و بنا بر تصمیم‌ اتخاذ شده این واحدها از یک تا سه ماه تعلیق شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403110300129
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha